Social Media


Ben jij op zoek naar informatie over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van computers? Dan ben je bij van Duuren Media aan het juiste adres. Zij hebben een ruime collectie computerboeken die je online kunt bestellen. Enkele voorbeelden van computerboeken zijn:  programmeren, social media, gamen en besturingssystemen.

 

Let wel op: de betaling en transport gaat via Van Duuren media.

 


Vind ik leuk!

Informatie

Uitvoering: Hardcover, kleur , 160 pagina's
Auteur: Anne Raaymakers
ISBN: 9789089653574
Gepubliceerd: 2029

Beschrijving

Vind ik leuk!

Facebook is het grootste socialmediaplatform ter wereld. Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers, en dat aantal stijgt nog steeds. Jouw ideale klanten zitten dus zonder twijfel op Facebook. Je zou wel gek zijn als je daar niets mee doet. Toch?!

Facebookmarketing is niet moeilijk. Sterker nog: het is zelfs leuk. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Met dit boek helpt Anne Raaymakers, Nederlands bekendste Facebookmarketingexpert, je op weg. Ze laat zien hoe je als ondernemer een hoog bereik kunt creëren, je naamsbekendheid kunt vergroten en nieuwe klanten kunt werven. Low budget en zonder al te veel moeite. Op zo’n manier dat je er ook nog lol in hebt. Een boek waarmee je gegarandeerd de duimen omhoog krijgt. Voor ondernemers die willen zijn waar hun klanten zijn. Op Facebook dus.

- Eindelijk een boek waarin de essentie van Facebook echt goed wordt uitgelegd!

- Vol praktische adviezen, how-to’s en succesverhalen.

- Een must voor iedere ondernemer die van klanten fans wil maken.

Prijs: € 25.99


Handboek Social Media Marketing, 4e editie

Informatie

Uitvoering: Paperback, kleur , 336 pagina's
Auteur: Patrick Petersen
ISBN: 9789463563109
Gepubliceerd: 2023

 

Beschrijving

Handboek Social Media Marketing, 4e editie

De vierde editie van dit alom gerenommeerde standaardwerk is weer volledig actueel, inclusief online toetssysteem!

Het vernieuwde vierde deel van het succesvolle Handboek Social Media Marketing helpt de lezer/gebruiker een planmatige strategie voor sociale media te ontwikkelen. Daarbij helpt het inzicht te krijgen in de succesfactoren van de moderne socialemediamarketingmix met middelen als TikTok-virals, stories, reels & shorts en LinkedIn-community’s. Naast de focus op de organisatietransitie naar een sociale onderneming, de praktische cases, relevante onderzoeken en professionele inzichten van aansprekende experts, biedt het cross-mediale, uitgebreide boek een aanvullend platform met extra digitaal materiaal. Bovendien kent deze vierde editie een online toetssysteem om de eigen kennis eenvoudig te toetsen.

Het complete handboek inspireert en helpt met de gerichte inzet van sociaal verkopen, de transitie naar een sociaal merk en sociale onderneming plus het opstellen van een resultaatgericht socialemediaplan. Het leer- en managementboek is tot stand gekomen met medewerking van onder anderen Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Egbert Jan van Bel, Mischa Koster, Bas Hoogland, Herman Couwenbergh, Brian Solis en vele anderen. Het bevat bovendien inspirerende expertcases.

Dit handboek:

  • werkt stapsgewijs toe naar een resultaatgericht marketingplan voor sociale media;
  • bevat uitgebreide extra’s over sociale beïnvloeding, het sociale merk en betrokkenheid;
  • bevat een gekoppeld online platform met extra digitaal materiaal en een online toetssysteem.

Prijs: € 44.99


Ontdek snel: Pinterest voor zakelijk gebruik (e-book)

Informatie

Uitvoering: E-Book , 70 pagina's
Auteur: Jeanet Bathoorn
ISBN: 9789059406759
Gepubliceerd: 2014

 

Beschrijving

Ontdek snel: Pinterest voor zakelijk gebruik ( E-book)

Momenteel is Pinterest de snelst groeiende social media site. Aanwezigheid op Pinterest is dus onmisbaar voor bedrijven en ondernemers. Hoe benut je dit sociale, visuele platform zo optimaal mogelijk?

Ontdek snel hoe je Pinterest succesvol inzet voor zakelijk gebruik met praktische tips en voorbeelden uit dit boek. Pinterest draait om beelden die gepind, gerepind en geliked kunnen worden. Gebruik Pinterest om jezelf en/of je bedrijf visueel te profileren. Leer hoe je met behulp van Pinterest meer bezoekers op je website krijgt, hoe je het aantal volgers op Pinterest verhoogt en hoe je het effect van je Pinterestwerkzaamheden meet en analyseert. Zet Pinterest sneller en effectiever in met de in dit boek behandelde tools en maak strategisch gebruik van hashtags en trefwoorden voor beter bereik van je pins. Ontdek hoe effectief Pinterest kan zijn als marketingtool.

Jeanet Bathoorn is sociale media-expert, auteur en (inter)nationaal spreker. Ze geeft trainingen op het gebied van LinkedIn, Twitter, Facebook, Pinterest en adviseert bedrijven bij het bepalen van hun sociale mediastrategie. Zij schreef eerder twee bestsellers over het effectief gebruik van sociale media.

 

Inhoud

 

  • Voorwoord
  • Inleiding
  • 1. De sociale media-marketingmix
  • 2. De kracht van Pinterest
  • 3. Beginnen met Pinterest
  • 4. Pinterest marketing
  • 5. Voorbeelden uit de praktijk & pinspiratie
  • 6. Onmisbare tools voor Pinterest
  • Conclusie
  • Bronnen

Prijs: € 4.99