Klantenservice
Bestelling/Levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Voor 15:30 uur besteld is dezelfde dag verwerkt. U bestelling is ongeveer 1 a 2 dagen onderweg.
Mocht het artikel niet op voorraad zijn, dan krijgt u van ons een bericht.
Wanneer word mijn bestelling verzonden?
Voor 15:30 uur besteld dan versturen wij u bestelling dezelfde dag nog weg. Hou de status in de gaten in u account.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
Levering binnen Nederland
Uw bestelling wordt aan PostNL gegeven voor levering. Zij doen zowel de brievenbuspost als pakketdienst voor ons. De meeste boeken en kaarten (en kleine spulletjes) verzenden wij als brievenbuspost. Zowel de pakketten als brievenbuspost zijn via track&trace te volgen.
Zodra PostNL uw pakket/brievenbuspakketje verwerkt heeft krijgt u automatisch bericht op uw opgegeven emailadres met een track&trace code waarmee u de zending kunt volgen. PostNL levert in zo'n 95% van de gevallen binnen 1-2 werkdagen zowel brievenbuspost als pakketten binnen Nederland. Een enkele keer duurt het langer vanwege grote drukte, bijvoorbeeld rond de feestdagen in december. Deze vertraging hebben wij niet in de hand en meestal komt de bestelling de volgende dag alsnog aan. Wij geven dan ook geen garantie voor levering op een bepaalde dag/tijd, alleen een indicatie. Gelukkig vindt levering in de praktijk bijna altijd de volgende dag plaats.
Tracking van brievenbuspakketjes
De tracking van brievenbuspost is niet zo accuraat als de tracking van pakketten. Wanneer een brievenbuspakketje meegegeven wordt aan de postbode zal de status aangeven dat het die dag bezorgd zal worden tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Het wordt met uw gewone post mee bezorgd, thuis blijven is hiervoor niet nodig. Soms komt het voor dat levering een dag later plaatsvindt dan in eerste instantie wordt aangegeven, en soms staat de status al als 'bezorgd' terwijl u nog niets heeft ontvangen. Geen zorgen, in bijna alle gevallen wordt het brievenbuspakketje dan alsnog de volgende dag bezorgd. Wij vragen u in deze gevallen dus vooral even geduld te hebben.
Een enkele keer duurt het langer. Wanneer u na 4 werkdagen nog niks vernomen heeft van ons of PostNL neem dan contact met ons op. Dan gaan wij kijken wat er aan de hand is.
Levering buiten Nederland
Verzending naar België duurt gemiddeld 3-4 werkdagen. Pakketten gaan sneller, die zijn er meestal binnen 2 à 3 werkdagen.
In de rest van Europa duurt het vaak 1-2 weken. Buiten Europa kan de leveringstermijn oplopen tot 6 weken (bijvoorbeeld Verenigde Staten, Canada, Australië).
Ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling. Kan dat nog?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u nadat u uw bestelling heeft geplaatst nog iets bedenkt wat u graag wilt toevoegen. Dat is mogelijk, zolang uw bestelling nog niet is ingepakt en verzonden.
Laat ons zo snel mogelijk per mail weten wat u wilt toevoegen en wat uw bestelnummer is van de bestelling die u al geplaatst heeft. Contact opnemen kan via ons formulier of mail naar info@gvcomputerservice.nl
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Wilt u uw bestelling annuleren neem dan per mail contact met ons op. Laat weten onder welke naam uw bestelling is geplaatst en liefst ook uw bestelnummer. Ook horen wij graag of het om de gehele bestelling of een gedeelte van de bestelling gaat.
U kunt hier contact met ons opnemen of mail naar info@gvcomputerservice.nl
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
U heeft een bestelling geplaatst. Zodra uw bestelling in goede orde is ontvangen krijgt u automatisch een bestelbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.
Soms komt het voor dat de bestelbevestiging niet ontvangen wordt. In de meeste gevallen heeft dat één van de volgende oorzaken:
- De mail staat in uw spam of ongewenste mail. Sommige providers filteren onze mail automatisch waardoor de mail daar terecht kan zijn gekomen.
- Er is een foutje gemaakt in het opgegeven e-mailadres. Dan zal zowel onze bevestigingsmail als de mail van PostNL met de track&trace niet doorkomen.
- De betaling is niet gelukt. Wanneer dit gebeurt wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Hiervan ontvangt u geen bericht en u ontvangt ook geen bestelbevestiging.
Neem in de laatste 2 gevallen even contact met ons op. Wij kunnen nagaan wat er aan de hand is en verder informeren. U kunt hier contact met ons opnemen of mail naar info@gvcomuterservice.nl